4 Nisan 2016 Pazartesi

Eskort Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 06:56:00




Arka Kapak


 Hayatta kalmak için her şeyi göze alır mıydınız?
  On sekiz yaşındaki Amber Lacombe'un kış ortasında bir gün evsiz ve parasız kaldığında sadece iki seçeneği vardı: Ya donarak ölecek ya da aylar önce kendisine iş teklif eden gizemli kadını arayacaktı. Amber'ın bu gizemli kadını aramasıyla bütün yaşamı akıl almaz bir biçimde değişti.
  Amber artık bir eskorttu.
Diğer taraftan bu işte Amber'ın uyması gereken tek bir kural vardı: Müşterileriyle asla seks yapmamak. Bu başlangıçta Amber için çocuk oyuncağı gibi görünse de, işler düşündüğü gibi gitmeyecekti. İlk müşterisi Maximillian Black'in hayatına girmesiyle Amber'ın hayatındaki hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.

Kitap Konusu



    Merhaba arkadaşlar :) Aranıza daha yeni katıldım ve ilk kitap yorumum olacak bundan da bir hayli heyecanlıyım umarım kitap hakkında merakınızı giderebilirim... Öncelikle böyle bir blog açmayı uzun zamandır bekliyordum şimdi bir hayalimi de gerçekleştirmiş oldum herkesin hayallerini gerçekleştirmesinde yardımcı olan bir kahramanı mutlaka vardır benimde bir kahramanım var ve o iyi kiii var. Verdiği tüm emekler için tüm destekler için bana ayırdığı ve en önemlisi de hayallerime ayırdığı vakit için Kahramanıma binlerce kez teşekkür ederim ve biliyorum ki ben ne kadar çok teşekkür edersem edeyim her şey az kalacak :)))  

  Kitabımızın konusuna geçecek olursam karakterlerimizden Amber üniversite öğrencisi ve bir gün oturduğu cafede Audrey adında bir kadınla tanışıyor kadın işe ihtiyacı olduğunda araması için bir kartvizitini bırakıyor. Amber böyle bir şeyi kesinlikle düşünmediği halde teyzesiyle beraber yaşadığı evden kovulduğu için kadını aramak ve yardım istemek zorunda kalıyor. Hayatı gerçekten de sonrasında hayalini bile edemeyeceği şekilde değişiyor birden kendisini farklı bir hayatta buluyor. Eskortluk yapmaya başlıyor ama bu bizim tahminimizden çok farklı oluyor kitabın arkasında da yazıldığı gibi müşterilerle seks yapması kesinlikle yasak bunu duyunca Amber mutlu oluyor çünkü kahramanımızın bu işi yapmasında ki tek amacı sadece üniversiteyi bitirmesi için kendisini geçindirip ayakta kalabilmesi olduğundan fazlasıyla memnun durumdan... Ve ilk kez aşık oluyor müşterisi olan Maximillian adında ki kahramanımıza. OIaylar bu şekilde daha da  gelişiyor eğer daha fazlasını anlatırsam kitap hakkında sizin okudukça heycanlanacağınız yerleride anlatmış olurum ve bu da iyi olmaz diye düşünüyorum :))




Kitap Yorumum

   Kitap hakkındaki kişisel görüşüm ise kesinlikle ben kitabı beğendim eğer sizde hem kendinizi yormayacak hem çabuk bitirebileceğiniz hem sıcacık ve merak uyandırabilecek bir kitap arıyorsanız kesinlikle bu kitabı gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Okurken sıkmıyor aksine bir sonraki sayfayı merak ettiriyor. Kitapta sadece Amber'ın ağzından okumuyoruz olayları; ona bu işi sunan karakterimiz Audrey'den, aşık olduğu Maximillian'dan ve arkadaşı olan Miller'den de olayları okuyoruz ve bu benim çok hoşuma gitti çünkü diğer karakterlerinde hislerine çok kolay bir şekilde hakim oluyoruz ve bu bizi olayların içine daha da çok çekiyor.
 Ben kitapları eleştirmeyi sevmem çünkü verilen bir emek var ama bu kitapta biraz daha dikkat edilseymiş daha iyi olabileceğini düşündüğüm yerler var onlardan biri Amber üniversite öğrencisi ve daha on sekiz yaşında bir kız bir anda eskortluk adı altında bir iş yapmaya başlıyor eskortluk adı altında diyorum çünkü yaptığı iş bir eskortluk değil ama yaptığı işe çok çabuk alışıyor olması, biranda benimsiyor olması o yıkılması zor olan duvarlarını çok basit bir şekilde yıkması benim çokta hoşuma giden bir durum olmadı. Ayrıca kitapta bazı yetişkin içerikli yerler var ki daha on sekiz yaşındaki bir kızın kendini olaylara bu kadar adapte edip sanki ilk deneyimleri değilmiş gibi çok rahat bir şekilde o kızın her şeyi yapabilmesi biraz açık konuşmak gerekirse müstehcen yerlerde çok fazla deneyimli bir kadınmış gibi bize bir izlenim verilmesi beni çok rahatsız etti kısacası keşke Amber'ın bir şeylere alışma süreci olsaydı o masum kızın 1 hafta kadar çok kısa bir süre içinde bambaşka bir kız olması beni çok şaşırttı.Kitabın kapağına değinecek olursam çok sevdim çünkü gerçekten de ilk başta yoksul bir hayattan gelen Amber'ın hayatı bir anda değişip olaylar onu farklı bir hayata sürüklüyor ve o kız böyle bir değişime giriyor bu kitabın kapağında da çok güzel bir şekilde anlatılmış.
  Diğer karakterlerimize gelirsek; Patronu olan Audrey hakkında neden öyle sert bir kadın olduğunu ve Amber'a neden kıyamadığını, onu neden diğer kızlarından farklı bir boyutta tuttuğunu, nasıl o hayata girdiğini ve hayatındaki  sırlarını okuyoruz Audrey'i de bu sayede yadırgamadan onu daha iyi anlamış oluyoruz. Bir diğer karakterimiz olan Maximillian Amber'ın aşık olduğu yakışıklı ve varlıklı olan bir karakterimiz aynı zamanda çok nazik çok kibar ve tuttuğunu her zaman koparmaya çalışan pes etmeyen bir karakter. Bir başka karakterimizde Miller Amber'ın da sınıfından erkek arkadaşı burada ne söylersem söyleyeyim spoiler vereceğim için susmayı tercih ediyorum ama sadece şu kadarını söyleyebilirim ki Amber'ın her zaman yanında olan onu yargılamayan, anlamaya çalışan hem zeki hemde sıcak, samimi bir karakter...   
 Bildiğim kadarıyla da seri şeklinde olacakmış bu bakımdan da kesinlikle devam edeceğim bir seri oldu :) Ayrıca wattpad kitabı olması da sizde bir ön yargı oluşturmasın çünkü kesinlikle okuduğunuza pişman etmeyecek kitaplar arasında :) Umarım sizlerde okuyup beğenirsiniz :))
Kitaptan da bir alıntı yaparak bitirmek istiyorum...

Kitaptan Alıntılar
   
  ''Hayal ettiğin her şeyi gerçekleştirebilirsin. İstediğin herkesi elde edebilirsin. Yalnızca inan!''                                                                                                                                                   




1 yorum:

Yorum Gönder

 

Frambuaz Tadında Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review